Härligt!

Tjabba!

Började bli en aning stressad när jag insåg att det inte alls är långt kvar till skolavslutningen och jag inte hade fixat klänning än. Så åkte iväg till Tornby med mamma... och nu är problemet löst! Det var inte kärlek vid första ögonkastet, men efter en del tittande i spegeln är jag minst sagt lite småkär i klänningen. Riktigt söt är den, så nu kan skolavslutningen komma som ett skott.. jag är redo!! 
Har även hunnit gå igenom idrottslektionen med Lollo som vi ska ha på onsdag, kommer nog gå rätt bra tror jag. Under dagen har jag till och med lyckats proppa in lite plugg till geografiprovet nästa vecka. Tycker jag har varit väääldigt duktig idag så nu blir det tårtdags, MUMS! 
Puss och kram! 


 


Kommentarer
Postat av: Anna

MEN LÄGG UT EN BILD PÅ KLÄNNINGEN OCKSÅ! :@

Jag har inte hittat nån kajsa, panik från min sida med. Vilken ska jag ta, har några förslag på bloggen... help me

2011-05-19 @ 19:14:50
URL: http://methander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0