Back on track

Måste ju erkänna att jag har varit usel på att uppdatera den senaste tiden. Är en blandning av mycket i skolan och brist på saker att skriva om, men nu är jag tillbaks... förhoppningsvis för att stanna! 
   Har haft en härlig fredag eftersom jag hade ledigt, hääärligt! Har hunnit med en hel del faktiskt. Först drog jag till Anne där vi så duktigt övade på musiken. Så nu kan jag nästan spela Sommaren är kort på piano... lite mer övning bara!! Kanske inte låter som något svårt, men jag är ingen musikalisk människa ska ni veta... så var stolta över mig, haha!
Sen blev det att sticka hem, käka och dra sig till golfbanan för att spela lite golf.. gick riktigt bra det med faktiskt. Känns bra inför morgondagen då det är dags för tävling, är riktigt taggad!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

snyggo!

2011-05-13 @ 19:48:57
URL: http://rockarhamstern.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0