Vilka talanger!

Hello my dears!
Blev som väntat en riktigt rolig fredag med tanke på Kåpan (sång och danstävling på skolan), måste bara säga att jag är grymt imponerad av flera personer! Vilka talanger de är alltså! Skulle absolut inte förvåna mig om några av dom blev kända som äldre! I så fall kommer jag komma ihåg Kåpan och tänka att jag förutspådde det redan då.. hehe! Det enda negativa med Kåpan var att vi inte fick följa traditionen och sjunga "Små sjuorna". Tjuriga lärare är inte alltid kul... 
Visade även mina akrobat-skills i ringarna på gympan idag, haha! Nej, men det gick faktiskt riktigt bra och kul var det! 
Men eftersom ni känner mig så är det alltid nåt negativt också, i det här fallet: min hals! Den gör ont och hindrar mig från att träna... bajs på det! 
KRAMAR! 


Det här vita, kalla och tråkiga har även kommit tillbaka,
stick och dö!!!


Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Håller med, snön kan sticka och dö!



sv: det är toppen med mig, helg ju :D ikväll ska jag och mina tjejer göra pizza tillsammans, så mysigt! Vad ska du hitta på ikväll? :) kram!

2011-03-18 @ 16:18:03
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: Caroline

ja verkligen ;)

usch för snöööö! -.-

2011-03-18 @ 16:52:50
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0