Sverige i ett nötskal

Förutsägbart och tråkigt, Erik Saade vann.. tummen ner för det!! Själv tyckte jag The Moniker, Swingfly och Nicke Borg var dom bästa. Synd att det inte blev någon rolig låt som vann i år, jaja.. kunde väl ha slutat mycket värre antar jag! Linda Bengtzing vann åtminstone inte och glad är jag för det... annars skulle vi minst sagt bli utskrattade.
Förutom att kolla på melodifestivalen gick jag och Lollo på stan. Jag hittade ett linne, halsband och ett matchande armband. Funderar på att lämna tillbaks det för det var inte lika fint när jag kom hem med det. Måste även säga att vi bakade en gudomlig chokladkaka! Vi gjorde en vanlig kladdkakssmet, men stoppade i dumle i smeten innan vi ställde in den i ugnen så den smälte i kakan. Sen hällde vi på smält blockchoklad (ljus) som överdrag och strödde kokos på det! Herregud va gott det var, speciellt med lite grädde och bär till! MUMS!
Nej, nu ska jag sluta babbla och gå och lägga mig. Tänkte nämligen ta mig en springtur utomhus imorrn bitti eftersom det börjar bli vår.. i så fall blir det den första springrundan ute i år.
God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0