Kajsa i ett nötskal

Haha, jag är så hopplös ibland. Tänker med lilltån istället för huvudet och då går det inte så bra. Jo såhär var det... Hade huvudvärk och kände mig på gränsen till sjuk i skolan. Tänker att det kanske var en bra idé att boka av mig till passet till eftermiddan för jag ville inte få en prick om jag nu inte skulle komma. Tänkte att man måste boka av sig minst 3 timmar innan och ringer mamma som snällt bokar av mig. Mår bättre under dagen, kommer hem och tänker att jag ändå ska gå på passet.. men SJÄLVKLART är det fullbokat bara för det. Ringer till mamma igen och är sur på henne för att jag inte fått nån plats?! Haha, stackars lilla mamma!
Och nu kommer det roliga.. när jag kommer dit för att försöka få en drop-in plats istället:
Ledaren: - Ja, det finns nog en chans att det går att komma in idag för det var nämligen någon som bokade av sig under dagen.
Jag: - Jasså!? (Jag är heeeeeeeeeeeelt oskyldig)
Fick i alla fall en plats till slut.. slutet gott allting gott!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0