Letters to Juliet

Hallå!
Lollo åkte precis hem efter en mysig, men ganska kort filmkväll. Hehe, kan väl säga att vi båda var ganska sega! Såg filmen "Letters to Juliet" och den var väl helt okej. Gullig och fin, men en väldigt typisk romantisk film. Den hade inte det där lilla extra om ni förstår vad jag menar! Bestämde oss för att ge den 4/10 poäng så den var sådär, men inte dålig med andra ord.
Borde egentligen gå och lägga mig nu för ska upp hyfsat tidigt imorrn och dra till Dormys i Norrköping för att kolla in rean på golfkläder där. Kanske blir det att köpa en ny golfvagn som jag fick ett presentkort på i julklapp och en ny jacka. Det lär märkas imorrn,
God natt!








Kommentarer
Postat av: Julia

SV; Okej, det låter som en bra shoppingrunda då med andra ord!

Nu kan man äntligen plocka fram vårkläderna, så jäkla skönt, right?! :D

2011-03-20 @ 11:19:18
URL: http://juliakjellin.blogg.se/
Postat av: Joanna

Skulle faktiskt vilja se den filmen, många säger att det är en väldigt fin film!!



Sv: Jaaa "The last song" är typ en av de bästa filmerna jag nånsin sett, så underbar på alla sätt och vis!!(a)(a) Grät floder för den var både väldigt vacker och sorglig! Men visst är de ett par i verkligheten också?? :D



Nej somsagt kanske ingen idé att fråga mig för jag måste smaka igen när jag är frisk hehe:D

Tack så mycket, ska försöka krya på mig!^^ Kram!!

2011-03-20 @ 11:37:04
URL: http://joannagrimberg.blogg.se/
Postat av: Joanna

Sv: ja så kan det ju vara! :)



Jo men jag tror faktiskt att jag har hört det, men det skulle inte direkt förvåna mig om det är tillsammans i verkligheten så fina som dom var ihop i filmen hehe(a)^^

Hur ser din söndag ut då? :D



2011-03-20 @ 14:17:13
URL: http://joannagrimberg.blogg.se/
Postat av: Joanna

Sv: Jaa visst är de fina!!!^^

Det låter ju kanonbra! :D

I veckan blir det väldigt mycket träning eftersom jag ska tävla på lördag men också massa förberedelser inför tävlingen sen fyller min syster år så ska fira henne också! :D Plus att den här veckan ska jag satsa på att bli frisk!!(a)



Har du några planer? :) KRAM!!

2011-03-20 @ 19:03:58
URL: http://joannagrimberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0