Ledare i sommar

Har varit lite dåligt med uppdatering på senaste tiden. I går hann jag inte slänga in något för var på ledarutbildning på kvällen och kom hem runt tio då jag var dödstrött.
Ska nämligen bli golfledare i sommar tillsammans med Sara, fyfan vad kul! Vi ska bli så grymma ledare så ni förstår inte! Barnen ska älska oss och se oss som fantastiska förebilder... eller det är åtminstone vad vi hoppas på. Haha, vi får helt enkelt vänta och se hur det går. Men jag ser i alla fall fram emot det, det blir ju extra kul när man är två. Om det nu skulle gå åt pepparn har jag och Sara i alla fall ännu en sak att lägga på vår lista över misslyckanden att göra. Och en sak är säker... den är inte kort!!
Nu ska jag läsa lite och sen sova,
God natt på er!








Kommentarer
Postat av: Julia

SV; Hihi, ja korta dagar är härliga! Blev ännu kortare idag till och med, hade bara en lektion! :) Och så från och med idag har jag långhelg hihi. Har du några planer inför morgondagen tjejen?

Kram

2011-03-23 @ 22:11:48
URL: http://juliakjellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0