Konstigt!

Hallå!
Min hals har verkligen varit mysko den senaste veckan! Rätt som det är får jag ont i halsen och sen försvinner det igen rätt som det är. Känns inte alls bra när den bara sådär rent spontant får för sig att göra ont! Ställer till med en del problem kan jag säga, fick nämligen hoppa över att träna idag med vilket inte alls var kul! Jag vill träna! Nu tycker jag faktiskt den får ta och skärpa sig, håller ni inte med mig?
Nu börjar huvudet också värka spontant, bläää! Förlåt för ett negativt och onödigt inlägg, hoppas det blir mer intressant senare!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Joanna

Sv: Oj det låter inte kul alls...Vi får krya på oss tillsammans helt enkelt!!^^ Måste bli frisk nu för har inte tid med uppehåll från träningen plus att det är tävlingen som jag måste bli bättre till!:) Jaaa det är hur kul som helst med disco!(a)

Jaa visst! Kan säkert lägga ut ett klipp!!:D



Hihi tack så mycket, gillar också det turkosa linnet!=) KRAM!

2011-03-21 @ 19:04:36
URL: http://joannagrimberg.blogg.se/
Postat av: Julia

SV; Tack, jag kände att jag bara måste blogga, blir som ett litet beroende haha :)

Idag har det ju varit riktigt varmt, har det varit det hos dig med? :D

2011-03-22 @ 18:13:09
URL: http://juliakjellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0