Innebandy!!

Tjena!
Har både bra och dåliga nyheter och för att vänta med det bästa till sist börjar jag med de dåliga, hehe. Gick sämst på nationella provet - kemi idag! Eller själva frågedelen gick bra, men på den som man skulle förbereda en labb gick rent åt helvete kan jag säga! Började vimsa om nån jäkla hypotes som man inte skulle skriva på den delen. Ännu ett perfekt exempel på Kajsa i ett nötskal som i måndags...
Vidare till de positiva nyheterna: Spelade innebandy på gympan idag vilket jag verkligen älskar!! Hur kul som helst, kanske något jag borde ha satsat på för ville verkligen inte sluta spela när lektionen var slut idag! Får i alla fall vara glad för att det verkar som om klassen ska få ihop ett lag till nattinnebandyn och det är första gången vi är med på det i så fall, hoppas hoppas!! Ännu en glad nyhet är att det bara är torsdag och fredag kvar till helgen och dom dagarna ser ut att bli riktigt bra. Imorrn är det torsdag = slapp dag i skolan och Indoor Walking-träning med Lollo på kvällen. Och på fredag är det Kåpan, en musiktävling i skolan. Blir jättekul att se alla sjunga och dansa.
Känner att det här blev ett väldigt långt inlägg och är oerhört tacksam om ni orkade er igenom alla rader, haha! I så fall får ni gärna skriva det. Nu måste jag skynd upp till tv:n för att stötta LHC till seger!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0