Aj aj

Synd att söndagen som började så bra fick en sämre fortsättning. Först ett besök på Dormys där det blev köpt en ny golfvagn och efter det blev det en springtur på 5 km. Men sen blev det sämre. Kalla mig nörd, men jag blev lite deppig när LHC förlorade och åkte ut.. ingen semifinal för vår del med andra ord. Surt som filmjölk.. eller kan man säga så?! Jag gjorde det precis i alla fall...
Såg även sista avsnittet av solsidan, haha! Kul som vanligt och avslutningen var ju strålande.. The final countdown!! Hehe, alla som såg det fattar. ;)
Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

HAHA klart jag måste :D im lollicious!

2011-03-21 @ 07:23:54
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Joanna

Jag såg, I get it!! Hehe tokbra slut ju!:D:D

Jag typ kröp under filten när Alex började sjunga för att det var så pinsamt hahah...!(a)



Sv:Jag tävlar i discodans och har tävlat i 5 år snart hihi!:D Min lillasyster fyller 7 år imorn!!^^

Vad skönt med en lugn skolvecka, vi har massa prov som vanligt men idag ligger jag tyvärr hemma sjuk så vi får väl se...

Ha en härlig måndag!!:D Kramkram!=)

2011-03-21 @ 07:57:57
URL: http://joannagrimberg.blogg.se/
Postat av: Julia

SV; Tack ska du ha, det är från Glitter! :)

Våren är helt underbar, men sommarn är allra bäst så låt den komma fort nu, eller vad säger du?! :)

2011-03-21 @ 09:26:46
URL: http://juliakjellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0