Always look on the bright side of life..

Toodles!
Haha, okej kom inte på nåt bra hälsningsord så fick bli "toodles" idag.
Just nu är jag riktigt positiv, den stora anledningen är egentligen att jag har blivit av med skridskoåkningen utomhus med skolan som ändå visade sig vara ganska kul. Den här gången frös jag i alla fall inte av mig tårna vilket kan vara en fördel...
Jag och mamma testade på ett box-pass idag. Ingen succé om jag får säga det själv. Mina förväntningar var att det skulle vara massor supervältränade personer där och att det skulle bli hur jobbigt som helst, med andra ord döjobbigt. Men jag blev inte ens svettig, vilken besvikelse! Jag som var så sugen på att träna till max idag. I och för sig kan det bero på att jag inte riktigt hade rätt teknik. Hade nog blivit en aning jobbigare då.
Nu börjar jag känna huvudvärken komma, oh noo! 
Men ska försöka tagga till max... för imorrn är det dags för BROTTNING!! Haha, önska mig lycka till,
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0