Trötter

Känner mig grymt trött. Mina ögonlock slocknar gång på gång, men jag ska kämpa mig igenom några rader enbart för er skull! Visst är jag snäll! För jag vet hur oerhört värdefulla dessa rader är för er, ni kan helt enkelt inte leva utom dom eller hur!? Jo, jag visste väl det...
Dagen har bestått av squash, tv, en kemirapport och lite gotti gott gott som en semla och paj, mums fillibabba säger jag om det! Tittade bland annat på melodifestivalen och kan väl säga att imponerad absolut inte är det rätta ordet för det! Tyckte inte något vidare om nån av låtarna, Saade var ju hur tråkig som helst. Lite variation tack!
Nu har jag kämpat mig igenom dom där oerhört viktiga raderna så tänkte sova nu,
God natt på er!


Att han är skitsnygg kan jag ju inte neka... men det är ingen anledning
att gå vidare!!


Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

håller med dig :P

fast med konkuransen som fanns är det inte konstigt att han gick vidare ;D



sv: Jag har fem syskon , men vi bor alla på lite olika ställen , så det är olika när vi handlar beroende på vilka som bor var för tillfället :P



Lovet tar slut imon , och har hnnit med ganska mycket nder tiden . haha :)

2011-02-20 @ 14:36:44
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Jag tycker varken att han är snygg eller sjunger bra. :p



sv: nja, inga favoriter riktigt än. :)

2011-02-20 @ 14:47:31
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: Joanna

Jag håller med dig om att han är snygg och så, men tycker också att hans låt var otroligt enformig...Hoppades på att han skulle göra bättre faktiskt! :D

2011-02-20 @ 22:39:34
URL: http://joannagrimberg.blogg.se/
Postat av: Joanna

Sv: hihi nej elr hur! Mer variation vill vi ha! :D



Jaa, jag har haft en toppenhelg, tjänade 450 kr på lördagen och 150 kr på söndagen så 600 kr är ju inte heller så illa! (A)

2011-02-21 @ 09:16:36
URL: http://joannagrimberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0