Stel som tusan

Aj aj, har varit riktigt stel i nacken/axlarna hela dagen. Har funderat på vad det kan bero på. En av mina teorier är att den blivit sån efter mitt grymt smidiga hopp på gympan igår i skolan... Vi hoppade trampett och skulle göra en volt över en kudde. Istället dök jag bokstavligt talat rakt in i kudden, BAM!! Ja, det gjorde inte speciellt ont då. Bara i magen av allt skratt efteråt, haha! Nej, tror nog starkare på att jag sov konstigt på kudden eller något liknande. I vilket fall hörde jag i alla fall att mikron precis pep, så ska hämta värmekudden som förhoppningsvis mjukar upp mig en del och sen sova!
I morgon bitti är det dags för brottningsfys, så hoppas för min skull att nacken är bra då så är jag tacksam! 
Natti natti!




Kommentarer
Postat av: Julia

SV; Ja den ska ju tydligen vara skitbra! :)

Okej, det låter bra det. Har du haft en bra helg? :)

2011-02-13 @ 12:38:31
URL: http://juliakjellin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

jobbigt att vara stel!

2011-02-13 @ 16:46:14
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0