Nu är det fredagsmys!!

Hallå!

Idag är det inte vilken dag som helst, det är fredag! Kan inte med ord tala om hur glad jag är för att det äntligen är helg. Har lagt två nationella prov i svenska bakom mig denna vecka vilket känns oerhört skönt att ha gjorda! Det första, läsförståelsen gick väl sådär med tanke på hur lätt det egentligen var. Gjorde en del fel som jag inte borde ha gjort, men man ska inte gräma sig över saker man inte kan göra nåt åt i efterhand! Och nu känns det ändå bra med tanke på att den långa skrivdelen gick galant!
Nu måste jag kila om jag ska hinna duscha innan maten,
Ha en underbar helg, Puss!



Kommentarer
Postat av: Julia

SV; Min kväll blev great, hörrödu! :) Hoppas din med blev det?

SV; Eller hur! Därför är det så fruktansvärt skönt med helg nu känner jag. Idag var jag som sagt på tjejkväll, imorgon blir det shopping hela dagen och umgås med min pojkvän. Själv? :)

2011-02-12 @ 00:34:03
URL: http://juliakjellin.blogg.se/
Postat av: janelle

snygg du är! :)

2011-02-12 @ 11:40:14
URL: http://janellanderson.blogg.se/
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Vad kul att det gick bra på nationella, jag kände samma sak! :) vilken sak valde du på skrivdelen? Jag valde debattinlägg. :)



sv: eller hur! Ikväll ska jag äta middag med lite vänner, superkul! Vad har du för planer för kvällen?

2011-02-12 @ 16:16:05
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0