I´m just fine!

Hallå!
Allt är på topp just nu, tror nog ni förstår varför LOV=FRIHET!
Sprang en runda på bandet förut, inte jättekul men desto roligare efteråt! Känner mig pigg som en duracell-kanin trots att jag kände mig skitseg när jag vaknade. Tänkte dra en runda till gymmet med pappa och brorsan i eftermiddag också för annars har jag inte fått ihop nåt styrketräningspass på hela veckan. Lite kvalitétstid på gymmet med andra ord, haha!
Annars har jag inga större planer för dagen, förutom Solsidan såklart som alltid på söndagar. Hehe, nu ska jag hoppa in i duschen så jag inte förorenar hela huset med min otroligt goda svettdoft!
Ses senare!


Kommentarer
Postat av: johanna bäck♥

åh vad skönt att träna, jag ska göra det imorn! vi måste träna någongång tillsammans tycker jag :)<3

2011-02-20 @ 13:48:03
URL: http://baecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0