Toppen!

Då var jag klar med ledarutbildningen inför sommaren, känns riktigt bra! Ska ju vara golfledare i sommar tillsammans med Sara och det ska bli hur kul som helst! Vi hoppas på att få ganska små, söta och snälla tjejer, haha! Men vi får väl se hur det blir med den saken. Om jag fick bestämma kommer vi bli deras stora idoler och de kommer avguda sina otroliga ledare, gudar och legender Kajsa och Sara! Känns som om mina planer är riktigt realistiska om jag får säga det själv, håller ni inte med mig!?


Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

Allt bra? :D

2011-04-11 @ 13:35:07
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: Joanna

Jag tror säkert de kommer avguda er och ni är säkert otroliga ledare tror jag hihih! :D:D

Har inte skrivit på länge eftersom jag tog paus från bloggandet, men nu är jag tillbaka med ny design och hela rubbet så hoppas du gillar den!(a) Vi hörs snart!!:)

KRAM!^^

2011-04-11 @ 21:37:06
URL: http://joannagrimberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0