Morgonpigg!

Hehe, kändes lite onödigt att vakna runt åtta när jag äntligen får sovmorgon. Det är bara att gilla läget och tänka positivt helt enkelt: Bättre att vakna tidigt än att sova bort hela dagen. Det är vid sånna här tillfällen jag verkligen vill ha en liten gullig... eller varför inte en bigmama plasma tv på väggen framför sängen!? Antar att min laptop i knät får duga för en bra tid framöver. Har invigt mina hörlurar i datorn, annars används dom bara i mobilen. Men dom funkar finemang, ljudet är toppen! Något annat som däremot inte är finemang är att jag kände att jag fått ont i halsen när jag vaknade... inte sånt man vill upptäcka första dagen på lovet! Speciellt inte när jag hade planerat att springa idag. Som tur är känner jag mig i alla fall frisk och pigg i övrigt, så utmanar nog ödet och springer ändå.. hehe känner ni mig rätt så vet ni att jag är lite av ett träningsfreak! Ni lär får reda på hur det gått om några timmar... och annars får ni väl vänta er det värsta: att jag stupat på vägen! 

Puss, och ha ett underbart lov! 


 


Kommentarer
Postat av: Julia

SV; Eller hur är den fin?! :)

Hoppas du får en trevlig lördag tjejen!

Kram

2011-04-16 @ 12:31:01
URL: http://juliakjellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0