Freedom!!

Wihuu!!
Så otroligt skönt att det äntligen är påsklov! Tycker att jag utan att överdriva det minsta kan säga att den här dagen blev väldigt intesiv! Då tänker jag på att jag hade... inte ett, inte två... utan TRE prov idag. Nummer ett var muntligt nationella i engelska som gick bra. Därefter några lektioner, lunch och sen blev det snart dags för matteprov som faktiskt var väldigt lätt, nästan löjligt lätt. Bara för att jag skriver det så kommer jag säkert få massor med slarvfel, dessvärre vet jag redan ett slarvfel jag har fått. Men, men förutom det kan jag faktiskt ha fått full pott! Efter matteprovet var jag i vilket fall slut i skallen, men nej minsann - här tog det inte slut! På direkten efter att jag flåsande kommer tillbaka från matteprovet och skyndat mig till spanskan säger spanskaläraren "Kajsa - vas a tener la prueba national". Nej, men det var väl bara att gilla läget - vi kör på 1000 km/h helt enkelt! Och ja, fick MVG- på spanskan så det var ju inte så dumt det heller.
En nöjd Kajsa efter en intensiv dag får påsklov - SUPER!!

PUSS OCH KRAM!


Kommentarer
Postat av: Therése

SV: Ja det hoppas jag med, dom är väldigt duktiga i den gruppen (Babydollz, som även jag går i, men i en annan grupp) :)



Jag ska träffa rätt många vänner, som jag tyvärr aldrig hinner träffa annars och sen bio någon dag. Själv då? :) Kram!

2011-04-16 @ 00:11:15
URL: http://theresehyden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0