Lååång dag

Hej där!

Onsdag är verkligen inte min favoritdag, för skolan är så lång och verkligen fullproppad med lektioner. Slutade vid fyra med gympa och var väl inte hemma förrän strax innan fem för det tog ett tag för mig att byta om, sölig som man är, hehe..

När jag kom hem märkte jag att skolfotona hade kommit! HJÄLP, är alltid så nervös när jag ska titta hur jag blev. Men jag är faktiskt nöjd med gruppfotot i år, så skönt! Tyckte dom allra flesta blev fina på kortet. Det individuella däremot var jag inte fullt så nöjd med. Såg oerhört stel ut, vilket inte var så konstigt med tanke på att fotografen sa till mig att sitta snett, vrida på huvudet i precis rätt läge och så vidare...

Har precis tittat på True Blood, som har varit min favoritserie. Tyvärr börjar jag tycka lite sämre om den denna säsongen. Nu är jag lite nyfiken, vilken är er favoritserie? Tell me!

Imorrn har jag sovmorgon till tio, tjohooo!

Ha det bäst, ciao!



Den vackra solnedgången från vår balkong


Kommentarer
Postat av: L I K E S O F I E [foto]

Sv; Näe tog klorin :)

2010-09-09 @ 06:43:00
URL: http://likesofiie.blogg.se/
Postat av: E M M A

sv: hehe jo men jag ska inte ha den nu ^^

kramar

2010-09-09 @ 16:10:34
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0