today it´s thursday

Hallå igen!

Ja, vad ska jag berätta om dagen? Hmm.. det har varit en alldeles vanlig torsdag idag, men det är absolut inget fel på det eftersom torsdagar = slapp dag i skolan. Nu har jag fått bakstuga i elevens val vilket också gillas, mycket bättre än träslöjd som jag hade förut!

Efter skolan pluggade jag lite spanska och drog efter det iväg till friskis & svettis för ett träningspass med Lollo... och shiiiiet vad jag tog ut mig idag, mina ben känns som överkokt spegetti just nu, haha! Men känslan efter att man tränat är det väl inget fel på.

Ska nog kila upp för trappan och lata mig lite i soffan innan jag drar mig mot sängen.. när jag vaknar i morgon är det bara en dag kvar för sen är det HÖSTLOV, FREEDOM!!


Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: japp, ja det håller jag med om :D

kramar

2010-10-28 @ 21:42:46
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: ella ♥

hejsan, fin blogg!

allt bra? :)

2010-10-30 @ 10:28:01
URL: http://somella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0