Tjejkväll

Tjena!

Den här dagen har jag verkligen inte sett fram emot, eftersom det både var fysikprov och orientering.. Fysiken kändes bra och jag var glad. Men den glädjen försvann direkt när orienteringen satte igång. Det gick verkligen sämst och jag menar det!!! Vi orienterade i 90 minuter och det var utan tvekan dom längsta 90 minuterna i mitt liv. Och 60 utav dom var vi vilse i skogen (troligtvis utanför kartan) och hade panik, haha! Hemskt då, men lite skrattretande efteråt när man tänker på hur usla vi var!

Dagen avslutades i alla fall bra med en mysig tjejkväll med taco, chips, godis och film. Fredagsmys med andra ord. Tack för kvällen brudar, ni är bäst!


söt som få


Lollo leker sur, vicky glaad


love you!


Puss och kram, ha det bäst!



Kommentarer
Postat av: Lovisa

det här måste vi göra om tycker jag :D

2010-10-02 @ 09:43:56
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0