Fy mig!

Hallå!

Förlåt för att jag varit så extremt dålig på att uppdatera bloggen på senaste, men nu kommer i alla fall en liten snutt om min dag!

Jag och Sara åkte till simhallen idag, kalla oss gärna barnsliga.. men man måste ju släppa loss lite ibland!
Det roligaste var att det fanns en uppblåst hinderbana på vattnet (som var tänkt för cirka 8-åringar) men självklart sket vi i det. Vi satsade på den i vilket fall: och vilken succé!! EXTREMT smidigt och graciöst halkade vi över hinderbanan! Hahaha, vi fick oss i alla fall ett långt och gott skratt!!

Efter simhallen åkte vi raka vägen hem och efter det har jag i princip suttit med matteboken tills nu, det gillas inte men det måste göras!

Och nu, min belöning för mitt hårda arbete: tv och äppelpaj, MUMMA!!

Puss och kommentera hemskt gärna!! :)


Kommentarer
Postat av: Laila♥

åå vad gott =)

2010-11-01 @ 23:59:49
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0