The week of hell..

Tjena!

Kan inte beskriva hur glad jag är för att det ÄNTLIGEN är helg och den här enormt jobbiga veckan är över. Har haft så mycket i skolan. Prov och inlämningsuppgifter som inte varit helt kul:
- Geografiprov
- Mattediagnos
- Matteinlämningsuppgift
- Religioninlämningsuppgift

Min bortförklaring till att jag varit så dålig på att uppdatera bloggen är också det, hehe. Men nu är det över WOHOO!! Ikväll ska jag bara ta det lugnt, mysa framför Idol och göra marrängsviss hade jag tänkt! 

I veckan kom även våra klasströjor, ganska roliga ändå tycker jag: 
"Va? Är det prov?!" - Typiskt citat från de flesta (nämner inga namn) i klassen!!

 



Puss och loooovar att vara duktigare på att uppdatera bloggen, för jag kommer inte vara så upptagen nu längre!


Kommentarer
Postat av: Sofia Hassan

Vilket snyggt tryck! Minns att när jag gick i 9an så var jag lite efter i allt haha, och då sa jag alltid så,

- va? Har vi prov i morgon?

Fast rsultatet blev alltid bra.. konstigt nog :S

2010-12-15 @ 18:25:28
URL: http://sofiahassan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0