Kallt!

Brr.. vad kallt det är ute. Har precis varit ute på en promenad med mamma och mormor. Kan väl säga att mina fötter känns som frusna istappar. Ändå tog jag på mig massor kläder så att jag såg ut som en eskimå eller liknande, haha! Men om mina stackars fossingar hade jag i och för sig inte så varma skor.
Nu tänkte jag värma upp mina istapps-fötter med ett varmt fotbad och skämma bort mig lite. Kanske målar jag naglarna i nån fin färg också, lite "ego"-time helt enkelt. Men det måste man ju få ha ibland, eller?


Vinterbild med den kära systemkameran 


Kommentarer
Postat av: Julia

SV; Ja, precis!

Skönt att du mår bättre idag! Det är ju trots allt bara några timmar kvar tills julafton, mys! :)

2010-12-23 @ 21:10:06
URL: http://juliakjellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0