Stressigt

Hello!

Har haft det stressigt i dag, men antar att det kommer bli mycket värre när alla prov kommer.. Idrottsläxan tog sin lilla tid att göra. Skulle även träna och duscha, haha okej det kanske inte låter så mycket men jag har stressat som en dåre idag! Det syns på mitt rum också, ser ut som en enda röra med kläder över allt - hinner ju inte plocka i ordning när man springer omkring för att hitta allt man ska ha med sig, så där samlas allt.. ja ni vet säkert hur det är! 

Förresten kom min cykel tillbaka från servicen i dag, den hade ju haft punka. Visst, däcket var helt men istället hade dom sabbat mina växlar. Haha, men pappa var så snäll och åkte upp med min cykel så dom fixade det igen, problemet löst! Hoppas bara inte dom sabbat pedalerna eller nåt tills imorrn!

I natt tänkte jag sova med en bulle/knut i håret i hopp om att det ska bli lite lockigt i morrn.

Ha det prima, hej svejs!

 

Tyckte regnbågen var riktigt fin på Landeryd i dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0