Låååång dag

Hej där!

I dag var det en lång dag i skolan, vi slutade fyra med gympa i regnet. Vi hade tre-steg och spjutkastning. Spjutkastning var kul, men väldigt svårt! Det enda som hände när jag kastade var att spjutet åkte i väg några meter, fladdrade åt sidan och landade på fel sida, haha! Men som tur var var det iaf fler som hade problem med det än jag!

Nu är jag klar med läxorna, förutom samhällskunskapen som jag glömde i skolan.. smart! Jaja, men vi har inte samhällskunskap förrän på eftermiddagen i morrn så jag hinner ju på lunchen.

Nu ska jag varva ner genom att måla naglarna och kolla på tv, me like!

Förresten börjar jag inte förrän 10 imorrn och då har jag klassråd, med andra ord skön förmiddag!

Ha det gött, puss hej!


Kommentarer
Postat av: Louise

Vi behövde också ha gympa i regnet! -.-

2010-08-26 @ 20:06:17
URL: http://louisetennis.blogg.se/
Postat av: Kajsa

haha, inte okej alltså ;)

2010-08-29 @ 11:28:34
URL: http://kkaaajsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0