Klassdag

Tjena!

I dag var en bra dag eftersom det var klassdag och vi därför inte hade några vanliga lektioner! Vi började klockan 10 och va i simhallen till ungefär 12. Ett tag spelade vi volleyboll också vilket va riktigt kul och mitt lag vann så det så! Är riktigt stolt också, för jag gjorde ett jättesnyggt slag baklänges som gjorde så vi vann ett poäng, hihi! Hoppade även från femman två gånger, har gjort det förut men det är ändå lika läskigt varje gång! Kändes inte så jättebra idag eftersom jag slog i benen och att typ hela bikinin åkte upp när jag landa i vattnet.. men som tur va syntes det inte eftersom jag va under ytan då!

Efter simhallen fick vi byta om fort som tusan och stressa som babianer för att hinna till bowlinghallen den tid vi skulle... men så klart så va inte våra lärare där när vi kom så vi hade stressat som babianer i onödan. När vi till slut kom igång efter att ha letat efter bowlingskor i en evighet va det roligt! Efter 5 gånger ledde jag jättestort men sen kom Annemiek igen och slog mig med några poäng. Men är supernöjd iaf eftersom jag va näst bäst i klassen den första omgången, det ni! Andra omgången gick inte fullt så bra så den behöver vi inte prata om, haha!

Nu är jag hemma igen och slappar bara, sköönt! Snart måste jag börja städa rummet och i kväll ska jag laga mat till familjen - thailax blir det! Måste laga mat en gång i veckan, något som mamma kommit på.. Men jag har faktiskt inget emot det, tycker om att laga mat. Speciellt när man får välja vad man ska laga!

Todeloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0