Golftävling

Hello!!
Dagen började med att jag vaknade 6.20 av min "älskade" väckarklocka som ringde... så jag steg motvilligt upp, åt frukost och gjorde mig i ordning. Sen cyklade jag iväg till golfbanan. Jag tog med mig regnkläder och hela paketet eftetsom det skulle va regn idag.. men som alltid så hade dom fel! Tur det i alla fall! Golftävlingen va riktigt kul eftersom jag spelade bra! Kom trea på 69 slag i netto om det nu är någon som mot förmodan fattar vad det innebär! haha! Jag vann en bollhov som jag kan plocka upp mina bollar som jag slår i vattnet.. men eftersom jag aldrig slår i vattnet så behöver jag ju den inte! haha *host*
   Efter prisutdelningen åt vi lunch på golfbanan och sen åkte jag, Sara och Emma hem till Emma där jag hade en fortsatt rolig dag!

Puss hej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0