Första skoldan avklarad..

Tja!
Då var första skoldan avklarad. Helt okej eftersom vi började halv 1 i aulan då vi lyssnade på rektorn som pratade om nåt ointressant och sen gick vi till klassrummet och fick några lappar. Nu har Lollo följt med mig och hjälpt till lite med en header, tack till henne! Fixade den på paint eftersom mitt photoshop är från typ stenåldern.. haha! Så den blev kanske inte super, men lite personligare än den jag hade innan! Vi ska nog fixa en ny header när vi är hos Lollo nån gång för hon har liiite bättre photoshop än mig och som hon dessutom fattar! Snart ska vi fixa lite mellis och sen ska jag på träning vid fem!

Ha det super, adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

vi är så duktiga :D och oj vi gjorde ju ingen header åt dig hos mej ehhehe, får väl bliu nästa gång :D<3

2010-08-18 @ 20:00:47
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Kajsa

haha, ooops det glömde vi! precis, vi fixar det nån annan gång! :D <3

2010-08-18 @ 21:00:47
URL: http://kkaaajsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0