Dagen med underbaraste Lollo

Heej!  
   Det här blir mitt första inlägg på bloggen. Tänkte skriva om vad jag gjort idag.
   Dagen började med att Lollo kom hit, vi slappade och kollade lite på tv. Efter ett tag blev vi hungriga så vi bestämde oss för att vi skulle laga thailax - ett recept från hemkunskapsboken. Dessvärre hade vi ingen lax hemma eftersom vi tydligen hade ätit den i helgen.. bra jobbat Kajsa! haha Så vi lagade schnitzel och spaghetti istället.. gott det med!  
   Sen va Lollo så snäll och fixade mina naglar.. blev hyfsat bra.  
   Efter det cyklade vi ner till stan och tog en shoppingrunda.  Jag köpte en tröja, hårspray, en deo och ett pennskrin till skolan. Lollo köpte också lite grejer. Självklart blev det en fikapaus emellan också, en smält chokladbeskvi från gyllen! haha  Det blev en i alla fall en lyckad runda!  Men sen när vi skulle cykla hem blev det allt annat än lyckat eftersom vädret hade bestämt sig för att va pissdåligt! Så det blev att cykla hem i spöregn i bara shorts och en tunn skjorta.. supermysigt eller inte! haha väl hemma gosade jag in mig i tjocktröja och nu har jag äntligen tinat upp!
Pusshej!



Min nagellackssamling


         
                                                        
Före och efter nageldesign a la Lovisa! 




Resultatet efter en dag på stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0