21 augusti

Tjena mittbena!

Sov ganska länge i morse, väldigt skönt efter en vecka i skolan och en sen fredagskväll. 

När jag gjort mig i ordning åkte jag, mamma och pappa till Tornby för att kika efter en ny laptop till mig. Nämnde för några dagar sen att jag köpt en laptop, men den va inte alls bra så vi lämnade tillbaks den och nu har jag kollat in en annan. En silverfärgad hp laptop! Hoppas hoppas jag får den! 

Efter lunch drog jag och Sara ner till stan för att kolla på Amanda Jensen, men det va väldigt dött där. Så vi bestämde oss för att gå runt lite istället. Vi tog en fika och träffade även lite annat folk. Sen bestämde vi oss för att ta bussen hem, vi väntade ungefär 20 min på att den skulle komma och det va skiiiitkallt! Till slut kom den iaf och vi var helt ensamma på hela bussen, ja förutom busschaffören förstås! Haha, gissa vad vi gör då? Jo, vi sätter på musik på högsta volym och sjunger! Haha, tror nog busschauffören trodde vi va sjuka i huvudet, men vem bryr sig?! Haha!

Nu har jag kommit hem och ska nog snart gå till sängs, har nämligen en golftävling framför mig i morrn, wish me luck!! 

Heejdå!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

saknar dejj!!! <333 :(

2010-08-22 @ 13:51:59
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Kajsa

och jag saknar dig, vi MÅSTE va snart!! <333

2010-08-22 @ 21:45:50
URL: http://kkaaajsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0