myspys

Tjena!

Idag har jag verkligen varit igång hela dagen, så känner mig rätt seg nu.
Dagen började med att jag sprang en runda och efter det gjorde lite magövningar, situps och sånt. Tänker nämligen komma i snygg form tills nästa sommar.. och då måste man ju börja i god tid, haha! Risken är bara att jag är duktig och orkar träna massor tills maj eller så och sen pallar jag inte mer, börjar käka och så har allt varit förgäves.. haha nejdå jag kommer klara det!! 

Efter min envisa träning har jag pluggat massor till samhällsprovet vi har nästa vecka, jobbigt värre. 

Nu ska jag sätta mig framför tv:n lata mig och äta frukt doppad i choklad.. mumma! 

 


Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

söt bild (:

2010-11-12 @ 17:37:40
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0