My plans for today

Tjena!

Har suttit och pluggat hemkunskap ett tag nu, men kände att jag behövde en paus. Så jag tänkte att jag kunde gå in på datorn och skriva ett inlägg - och det är exakt vad jag gör också.
Så här kommer troligtvis min dag se ut: Efter min paus ska jag fortsätta en stund med pluggandet till hemkunskapen. Senare efter lunch ska jag träffa Vicky. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men det blir säkert nice!
Förresten hade jag en underbar dag/kväll med de bästa brudarna igår. Fylld med mycket prat och skratt som vanligt!

Hoppas ni får en awesome fredag,
Kram!


Nu är det verkligen höst och kallt!

Kommentarer
Postat av: guevacci

Anmäl dig till "dagens blogg" igen om du känner för det! :)

2010-11-05 @ 16:41:11
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0