Lyckad dag

Tjena!

Höstlovet började riktigt bra. På förmiddan cyklade jag till stan och fick en jätteskön massage. Jag blev verkligen avslappnad, lite läskigt till och med - för mina fingrar domnade bort så jag hade problem att röra dom precis efter. Haha, men som tur var kom dom igång rätt snabbt.

Sen träffade jag Lollo runt tolv, vi tog en lunch och gick runt på stan i rätt många timmar. Jag fick en hel del köpt: svarta jeans, leggings, mascara och presenter till Vicky och Linnea som ska firas på torsdag. Bilder på inköpen kommer kanske senare. 

Efter en hel dag på stan drog vi hem till mig där vi tittade på en film och efter det en tv-serie: pensionärsjävlar. Och herregud som vi garvade åt serien, måste nog vara Sveriges skönaste pensionärer som är med i den, hahaha!! Ett MÅSTE att se helt enkelt, absolut en ny favorit! Det går söndagar klockan 22.00 på kanal 5.

Ha det nice, adios!



Kommentarer
Postat av: Stephanie & Sannah (AMPELOS)

ja precis.. bra fråga;)

2010-11-02 @ 11:26:28
URL: http://ampelos.se
Postat av: guevacci

Anmäl dig till "dagens blogg" hos mig, vinnarna dras redan ikväll! ;)

2010-11-02 @ 13:13:17
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0