Good feeling

Hallå hallå!

Har inte skrivit något inlägg på ett bra tag, men min ursäkt blir som vanligt att jag har haft väldigt mycket att göra. Men nu är det över för den här veckan i alla fall. Har både klarat av hemkunskapsprovet och samhällskunskapsprovet och det kändes ganska bra på båda.

Idag ska jag bara ta det lugnt här hemma med familjen. Ska vara riktigt snäll och laga mat, kanske någon rolig efterrätt också. Men har ingen rolig idé, ni får gärna komma med förslag!

Efter maten blir det nog Idol, tyckte förresten alla var riktigt bra förra veckan. Vem är er favorit? Själv gillar jag Linnéa och Jay för dom har så speciella röster. Men ändrar nästan favoriter för varje gång.
Vem/Vilka är era favoriter?

Ha en jättebra fredag, puss!


Får bli en bild sen förra veckans fjant med Lollo :)


Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

tack så mycket fina du! <3

2010-11-12 @ 19:32:54
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0